Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Ψηφιακή τηλεόραση, αυτοκίνητα και πιάσε το αυγό και κούρευτο...

...και πάνω που είπα να χαλαρώσω, έπεσα επάνω σε ανάρτηση εφημερίδας ότι η ψηφιακή τηλεόραση εκπέμπει πια και στο θεσσαλικό κάμπο! Ε λοιπόν, το τι αγαλλίαση ένοιωσα, δεν περιγράφεται! Όχι τίποτε άλλο, αλλά τώρα τελευταία είχα μία ανησυχία να πω, μία αυπνία να πω, για το αν η ψηφιακή τηλεόραση θα έφτανε στον θεσσαλικό κάμπο, στην Ήπειρο, στα νησιά και σε όλα τα μέρη της Ελλάδος!Και πριν καλά - καλά αποσώσω, να και μία διαφήμιση, ότι μπορώ να πάρω το τελευταίο μοντέλο της Alfa, φτηνότερα κατά κάτι χιλιάδες ευρώ! Ε! Εκεί πια, μόνο που δεν βγήκα έξω να χοροπηδάω και να τραγουδάω από την χαρά μου!
Έλεος πια! ο κόσμος καίγεται και το ..... χτενίζεται! Βρε πλάκα μας κάνουν δεν μπορεί...
 Αλλά όχι δεν κάνουν πλάκα. Μας δημιουργούν καταναλωτικές ανάγκες, στις οποίες δυστυχώς οι περισσότεροι δεν μπορούν να ανταποκριθούν. Αλλά μην στεναχωριέστε! Αν δεν σας φτάνουν τα ευρωπουλάκια σας να πάρετε αυτά που θέλετε, να είναι καλά οι τράπεζες... κι αν δεν μπορείτε μετά να πληρώσετε, τι στεναχωριέστε; Όλο και κάποιο σπιτάκι θα έχετε να σας το πάρει η τράπεζα...

Πέρα από τα αστεία, θέλει το όλο θέμα μία σωστή αντιμετώπιση. Θέλει να ξέρουμε να λέμε ΟΧΙ στην προπαγάνδα του καταναλωτισμού που μας δημιουργούν χρόνια τώρα. Θέλει να μάθουμε ξανά, ότι έχουμε και φίλους δίπλα μας, γείτονες, συγγενείς. Θέλει να μάθουμε να "ανταλλάσουμε" ο ένας με τον άλλον. Να μάθουμε να στηρίζει ο ένας τον άλλον. 

Εγώ άρχισα εδώ και καιρό και το εφαρμόζω όσο και όπου μπορώ. Και πιστέψτε με, και λειτουργεί, και εγώ νοιώθω καθημερινά όλο και πιο πολύ ότι έχω γύρω μου φίλους που στηρίζει ο ένας τον άλλον.

Απολαμβάνουμε ο ένας την παρέα του άλλου, αλλά και την βοήθειά του. Εγώ π.χ. είμαι καλή μαγείρισα, και μαζευόμαστε συχνά πυκνά σπίτι μου. Και φυσικά περνάμε τέλεια, πίνοντας κρασάκι και γελώντας ! Ο Γιώργος, είναι καλός μάστορας ( να είναι καλά ο άνθρωπος δηλαδή) και όλο και κάτι θα μαστορέψει σπίτι μου. Η Εύα, μανιακή με την καθαριότητα, όλο και δίνει ένα χεράκι βοηθείας σπίτι μου, αλλά κι εγώ, όποτε πρέπει να βγει ασπροπρόσωπη σε κοινωνικές υποχρεώσεις, όλο και θα τις κάνω μία βενετσιάνικη μάσκα να πάει δώρο...
Ηθικό δίδαγμα; Ότι πρέπει να επενδύσουμε στους ανθρώπους. Να επενδύσουμε στην αγάπη, στην ανθρώπινη επαφή.Να δώσουμε χρόνο σε εμάς και στους γύρω μας που αγαπάμε. Να αποτινάξουμε τα πρέπει του καταναλωτισμού και να πάμε στα πρέπει της καρδιάς μας.

Καλή η ψηφιακή, καλή η Alfa, αλλά ακόμα καλλύτερο το γέλιο της Τασούλας, της Μαίρης, του Γιώργου, της Κασσιανής και όλων των φίλων μου! 

Η συνέχεια των σκέψεών μου, προσεχώς....
redhead







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου