Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

Τρεις το λάδι, τρεις το ξύδι, έξι το λαδόξυδο...!

Τι είχαμε, τι χάσαμε... Διάβαζα πριν λίγο στην Ναυτεμπορική ( http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1944967 ) για το τι ακόμη ζητάει το ΔΝΤ για την επόμενη τριετία. Περικοπή  όλων των κοινωνικών επιδομάτων, με όριο καταβολής τους τα 6.900 ευρώ, περικοπές μισθών, πάγωμα προσλήψεων στο δημόσιο τομέα, περικοπές απο το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων κι ένα σωρό άλλα... 
Λαμπρά! Εγώ πάντως πρέπει να πάρω μεγαλύτερο ζωνάρι, γιατί αυτό που έχω, δεν χωράει άλλες τρύπες για σφιξιμο...
Βρε αθεόφοβοι! Κόβετε, κόβετε, κόβετε. Από ένα κοσμάκη που σε λίγο δεν θα έχει που την κεφαλήν κλίνει. Υπογράψατε ένα μνημόνιο όπου, ούτε λίγο, ούτε πολύ, ξεπουλάτε την Ελλάδα μας και καταστήσατε ανίσχυρο το σύνταγμά μας. Μας σκλαβώσατε! Μας εξαθλιώνετε μέρα με την ημέρα όλο και περισσότερο.Αλλά παρ' όλα αυτά, συζήτησε ο υπουργός προστασίας του πολίτη, να κατασκευαστεί φυλακή στην αλβανία, με ελληνικό χρήμα !  
ΑΚΟΥΣΤΕ ΚΟΣΜΕ !
Δηλαδή, χρήματα υπάρχουν και μας δουλεύετε ψιλό γαζί. Θέλετε να κάνετε ένα δημόσιο έργο στην αλβανία, αλλά εδώ δεν δίνετε φράγκο, προκειμένου να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας.
Κι εμείς καθόμαστε και σας καμαρώνουμε ! Τι να πω...
Θα πάω να ανοίξω το μπαούλο της γιαγιάς μου, να βγάλω τα σώβρακα του παπού, να τα πάρετε κι αυτά να τελειώνουμε, μια και τα δικά μου τα πήρατε, τέλος, δεν έχω άλλα !
Μπράβο παιδιά! Φτου να μη σας ματιάσω! Έτσι! προχωρήστε, όλο και κάποια γωνίτσα της Ελλάδος θα έχετε ξεχάσει απούλητη...
Και πείτε μου, το ματόχαντρο και τα σκόρδα για το μάτι, πως να τα στείλω : ταχυδρομικώς ή με courier...
redhead

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου